BLOG

Βραδινό Σνακ


Για να μην μείνει ο οργανισμός χωρίς θρεπτικά συστατικά όλο το βράδυ κατά τη διάρκεια του ύπνου, γεγονός που τον οδηγήσει σε αυξημένο καταβολισμό, καταναλώστε ένα ελαφρύ γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη λίγο πριν τον ύπνο.

Θυμίζουμε ότι όταν το σώμα είναι σε καταβολική κατάσταση διασπά και μυϊκή πρωτεΐνη για να καλύψει τις ενεργειακές του ανάγκες.

Ένα σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως και κοτόπουλο/γαλοπούλα ή ένα συμπλήρωμα διατροφής πλούσιο σε πρωτεΐνη θα παρέχει την ενέργεια που χρειάζεται για να διατηρηθεί η ενεργειακή ισορροπία κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Επίσης, πολύ σημαντικό είναι και το πρωινό γεύμα, ακόμα κι αν ακολουθεί προπόνηση. Σ’ αυτήν την περίπτωση, πριν την προπόνηση φάτε κάτι ελαφρύ, όπως μια φέτα ψωμί με μέλι και έναν χυμό ή μια μπάρα δημητριακών και μετά την προπόνηση καταναλώστε ένα καλό πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη και υδατάνθρακες.

Για παράδειγμα, ένα γιαούρτι 200γρ με καρύδια και μέλι, 2 αυγά με 2 φέτες ψωμί ή ένα πιάτο δημητριακών με άπαχο γάλα.